Ubuntu

Jako, że Mandriva sprawiała trochę problemów od samego początku instalacji, zmieniłem dystrybucję na Ubuntu i muszę powiedzieć, że jestem baaardzo zaskoczony :) Instalacja sprowadziła się do wybrania miejsca instalacji, kliknięcia kilka razy "Dalej" i wpisania moich danych oraz hasła! To samo było po instalacji. Wykrył mi wszystkie urządzenia, zasugerował jakich sterowników użyć. Wszystko działa, nic się nie wiesza, super intuicyjne Gnome :D... heh jestem prawie w niebie :P Jedyne co może teraz poprawić mi humor jeszcze bardziej to przejście na OSX'a :D ale to już kiedyś.
Przy okazji wróciłem do Firefoxa. Opera jest świetną przeglądarką, ma dużo fajnych udogodnień i pewnie gdyby nie najlepsza praca pod Linuxem (przynajmniej w moim przypadku) to pewnie bym został przy niej. Najbardziej trzymała mnie synchronizacja wszystkich danych (głównie zakładek, notatek), ale znalazłem w końcu rozszerzenie "Xmarks" o podobnych możliwościach dla Forefoxa. Synchronizuje zakładki, loginy, daje również możliwość synchronizacji haseł, ale można to wyłączyć. Dodatkowo pozwala na szyfrowanie wszystkiego oraz na ustawienie własnego serwera (czego Opera nie oferowała) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz