iTunes Store PL

Włączyłem przed chwilą tak z nudów iTunes w iPhone i ku mojemu zaskoczeniu uruchomił się!! Jakąś godzinę temu chciałem zmienić państwo z Polski na US we właściwościach konta na iPhone, ale w końcu zrezygnowałem, bo prosił mnie o podanie informacji których z lenistwa nie chciało mi się sprawdzać. Ostatecznie anulowałem wszystkie wcześniejsze zmiany.

Niestety ponowna próba wejścia na swoje konto po przez iTunes w iPhone przywitało mnie informacją, że moje konto jest obsługiwane tylko w Polsce (czy coś podobnego) i iTunes przestał działać :(


Za chwilę postaram się znów przywrócić go do życia :)

edit...

Ciekawe, że zalogowanie się na polskie konto, zmiana danych, ale ich nie zapisanie umożliwia dostęp do iPhone'owego iTnnes. Ciekawe, czy na Macu jest tak samo. Niestety kupić już niczego nie można :( Choć podcasta sobie pobrałem i pewnie z inną darmową treścią było by podobnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz